Bezpłatne usuwanie azbestu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
31 października 2018

Informujemy, że pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Radzyń Podlaski została zawarta umowa o współpracy w zakresie realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego

W związku z powyższym, w dniach od 17 października do 30 listopada 2018 r. prowadzony jest nabór zgłoszeń lokalizacji materiałów zawierających azbest, celem jego bezpłatnego demontażu z dachów i utylizacji, lub utylizacji materiałów zgromadzonych na gruncie posesji.

Projekt dotyczy wyłącznie osób fizycznych posiadających tytuł własności lub współwłasności gruntów, na których znajdują się materiały zawierające azbest.

 Wymagane dokumenty:

  • w przypadku azbestu wnioskowanego do demontażu i utylizacji:
  • zgłoszenie lokalizacji (wg wzoru),
  • ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (wg wzoru),
  • kopia zgłoszenia zmiany pokrycia dachowego lub rozbiórki budynku
    z pieczęcią wpływu Starostwa Powiatowego;
  • w przypadku azbestu wnioskowanego do utylizacji zgromadzonego na działce:
  • zgłoszenie lokalizacji (wg wzoru),
  • ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (wg wzoru),
  • oświadczenie firmy, która dokonała demontażu, w przypadku azbestu zdemontowanego po 06.05.2004r.

 

Informacji udziela Gminny Koordynator Projektu Pani Dorota Zając w pok. Nr 1 Gminy Radzyń Podlaski, tel. 83 413-18-10.

Szczegóły informacji dostępnych na stronie